Subject: küsimus
From: "Taimi Rosenberg" <[email-masked]>
To: "AKI info"
Date: Thu, 27 Mar 2025 12:17:05 +0200

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Sooviksin küsida Teie arvamust. Meie tähelepanu on juhitud asjaolule, et
e-posti aadressiga kliendiks registreerumisel annab süsteem veateate, kui
sellise e-postiga kasutaja on juba registreeritud. See võimaldaks justkui
pahatahtlikel isikutel teha kindlaks päriselt kasutusel olevaid
meiliaadresse (kui proovida kasutajat registreerida e-posti aadressiga,
millega on juba konto loodud, saab isik teabe, et selline meiliaadress on
olemas ja kasutab näiteks Delfi teenust).

Meiliaadressiga loodud kasutajakonto puhul on selline praktika väga
tavaline.

Palun AKI seisukohta, kas eelkirjeldatud olukord on andmekaitse vaates
kuidagi problemaatiline.

Lugupidamisega

Taimi Rosenberg
jurist / lawyer, CIPP/E

 <http://egrupp.ee/et> Ekspress Grupp AS | Narva mnt 13, Tallinn 10151
Tel +372 5115 205 | E-post  <mailto:[email-masked]>
[email-masked]